Gânduri către ea… (Lumea din noi)

Posted: Octombrie 12, 2014 in Lumea din noi

Femeie, ți-ai spălat părul de mirosul pieptului meu cu toate cuvintele grele din lume. Nici măcar atunci când ai început să arunci cu ele în mine și să urli că am plecat nu ți-ai dat seama că părul ți-l spălai tot în mine, căci din clipa în care te-am îmbrățișat prima oară te port pretutindeni. Un bărbat de sticlă cu o furtună în el… Nu neg, deseori te nasc in goana mea absurda dupa nimicuri și totuși îmi doresc să te lași scrisă în povestea mea de azi și toate cele care vor urma, căci toate paginile din mine se pierd dacă nu ești tu ca să le strângi și să le legi.

 

Comentarii
  1. c spune:

    … iar vântul bate la poarta ca să îi deschidă luna?

  2. Mara spune:

    Adică sa fie „date rape”? Nu… Se considera ca si-a dat acordul mai târziu.

Lasă un răspuns

