Dă-mi…

Posted: Aprilie 23, 2017 in Gânduri

Dă-mi o viață de visat și un vis de trăit. Voi infige pumnalul și nici nu voi clipi. Vor curge paginile prin camerele goale si nici măcar un regret  nu voi avea  când toate cărțile vor zace măcelărite. Mi se albeau tăcerile și mi se colorau suferințele la fiecare rând. Am obosit. Dă-mi o privire de citit, o poveste de șters și un trup de care să mă lipesc. Din teama mea de viață te-am trăit pe tine până mi-au intrat în carne gratiile cuștii în care iubeam. Am crescut strâmb, asemeni unui pom cu tulpina prinsă în vreun gard, căci fără iubire doar așa poți crește. Nu rup gratiile, ci le iau cu mine să-mi fie inimă în locul unde este totul ars.

Lasă un răspuns

